En tisdag i januari...

Idag har jag hunnit med ganska mycket, jobbat lite, gått en långrunda, rensat i byrån x2, tvättat duschdraperiet, lagat wok, hälsat på anna o druckit te!

Det var så mysigt att träffas igen, herregud, var ju hundra år sen, "Men nu får det inte ta lika läge tills nästa gång..." Haha, vi ses ju imon så det blir ju inte så länge... :P

Biologin har startat nu, känns okej, hoppas bara det inte blir för svårt, då blir jag lite ledsen! Vi e en stor klass, typ 32 st, lite konstigt när man e van vid NATU-klassen på 10 pers. men men... hoppas det blir bra iaf...

Undrar vad man ska göra imonkväll, vill inte störa P när han tentapluggar... hmm... det hade varit bra med en tvåa! Jaja, det får lösa sig... Hilda vi måste prata snart, jag har massa o berätta o massa jag vill höra om AU2 o allt! O sen tänkte jag beställa från H&M-katalogen typ imon eller nästa dag, men du kanske beställer själv? annars får vi försöka synka det där... haha. det fanns ju så mkt snyggt att man bara svimmade!!

Just det, det var fest i fredags oxå, festen (även kallad SingStar-festen) var otroligt lyckad, vodkan tog slut, SingStar gick hett, alla fick en o annan elchock o  jag hade 168 nya kort på min kamera!!! Det blev en rolig kväll som inte slutade förrän halv ett när vi traskade till Ernesto, undrar om grannarna hade lika kul som vi!!?

Det var alles för idag!!
Imon e det skola 9-12 o sen Ugley 12-18, kom gärna o hälsa på! Jag vet ju iaf att anna kommer o dricker kaffe med mig, det är trevligt!!

Sov gott alla småfisar!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback