vitt...

allt e vitt, vitt vitt... natten till idag och hela dagen idag har det inte gjort annat än snöat. Jag tycker det är lite piss faktiskt. Eftersom alla vet att det aldrig blir ordentligt skottat här i kalmar så kommer det vara halt o sen blaskigt hur länge som helst, bläää. Den ende som är glad är Q, han älskar snön!

Jag hade ambitionen att blogg igår, men det var nåt knas med hemsidan så jag kunde inte logga in o nu har jag glömt vd det var jag skulle skrivit om igår. snopet! eller jo, det var lite om att jag testade på grejjen att vara sportkommentator via msn till Hilda när Anja vann guld. Spännande! skidskyttet var inte lika kul, varken igår eller idag, o imon missar jag mixstafetten oxå... surt. För jag ska ha lab hela eftermiddagen!

Jag tycker jag allmänt är lite seg o slö o sådär nu, kanske för snön, men jag vet inte. skulle vilja hitta på lite kuliga saker, så hoppas det blir fest på lördag eller nåt annat skojsigt! o så vill jag spela Cluedo snart, jag fick det när jag fyllde år, men har inte premiärspelat än...

Äh, jag kommer inte på nåt mer....
Sparka mig i arslet!
e.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag tycker också det är piss med snö. Jag stod i en kvart utanför bibblan och försökte få upp mitt cykellås men det hade frusit och sen tappar jag mina nyklar i 40 cm snö så det e bara att gräva, utan vantar!! Haha...:) Ha det toppen så hörs & ses vi. Tack för en toppenbra & mysig fest i fredags!:D

2007-02-07 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback