söndagsblogg...

Imon börjar en ny vecka. och inte vilken vecka som helst, emmys o tessans träning börjar! Herregud vad har jag gett mig in på, vi ska fixa trningskort på simhallen imon sen är det bara att böja simma o gymma o vad man vill. Vi ska komma i form till beach 2007. P ska oxå börja träna där... så nu e vi iaf tre st som kan dra dit varandra!! Jag tror nog jag vill simma mest... o lite gym ibland, pass får vi nog se.. kanske ska blanda lite! Ni ska få följa mina träningsframsteg här på bloggen...

Veckan har varit kanonlugn, skola i måndags fm o i fredags fm, sen har jag jobbat lite o haft sportlov resten, så skönt!! Blir lite mer denna vecka men ganska lungt ändå.
Idag har jag, P, Qvintus o Jonny varit på utflykt på alvaret. Grillade korv o drack varm choklad. Det var den trevliga delen, den inte lika trevliga delen var att det var typ snöstorm och iskallt om fötterna! Men det känns skönare att vara inne nu kan jag lova. ska sitta i soffan under filten hela kvälle, blir nya Beck ikväll! Tessan, vi får se om vi tyckte samma om den sen, kan ju diskutera det när vi ska köpa gymkort imon... haha!

Påminner de som läse min blogg att på torsdag är det BodyShop som gäller, vårnyheter o kanonerbjudande klockan 17-19. =)

Min lilla sjukling har fått hosta igen, stackars min lilla blondie, men tror melodifestivalen igår var lite påster på såren, Sarah gick ju vidare!! Tjoho! o på onsdag e det TopModel igen... heja heja, makeover-dags denna veckan, typ det roligase avsnittet på hela säsongen!

Imon fyller min sötaste granne 18 år, Jag hurrar lite här på bloggen redan idag, Hurra hurra hurra till Marielle på födelsedagen!! Kom till Kalmar o festa snart! :)

Dags för soffan....
Over n' out!
e.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh vad motiverat av dig att komma igång med träningen! Hoppas jag också kan komma igång med
det nån gång:) Hihi.. Ville bara säga att från och med nu kommer min blogg att vara lösenordsskyddad pga av att vissa människor har problem att bara blogga om sitt eget liv. Du kommer givetvis få lösenordet om du vill:) Ha en jättebra dag! Kram

2007-02-27 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback