Snöhund

Snöhund

Ja det kanske är svårt at tro, men det är faktiskt en hund på bilden under all snö, här ser ni en som älskar snön! Var ute i förmiddags o rullade oss i snödrivorna, eller ja, inte jag så mkt, men Qvintus har väldigt kul just nu!

Jag hade en riktig babblig promenad hem från skolan idag, först gick jag förbi Intersport o där såg jag en niklas som verkade ha lite trist, så jag gick in i babblade lite, sen gick jag till Ica o skulle handla lite creme fraiche (till köttfärsåsen) då träffade jag klasskompis-Hanna i kön o babblade lite med henne, sen var jag ju tvungen att hälsa på Helena på BodyShop o när jag väl lämnat baronen o promenerade hem stannade jag till på Ugley o tog ett gelehjärta o hälsade på Camilla, sista stoppet innan köttfärsåsen blev en liten pratstund med Kattis på H&M, det tog över en timme att gå hemfrån skolan... haha, stabilt!

Imon ska jag mysa med min favorit... å det var så längesen, ska bli så mysigt, jag funderar på att kanske färga håret oxå... *funderar*. Men nåt som e säkert (eller jag hoppas det iaf!) e RÖDVIN! Vad säger du blondie? Jonny fyller år imon oxå, kanske hinner fira lite innan myset annars får vi lösa det på nåt sätt!

Nu ska jag fira att bilen gick igenom besiktningen o dippa lite nachos, åååå vad gott deeet eeeee!
Ciao!
e.

Kommentarer
Postat av: blondie

tack för en helmysig kväll gumman. Verkligen skönt att ta det lugnt och sjunga högt. älskar SARAAAAAH. Det är vår låt bejbi..tihi...syns ikväll tihi...puss

2007-02-10 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback