Snabbt om helgen...

Fredag - Super-duper-dunder-mys med Hilda, vi dippade, drack vin o kollade på Så ska det låta, det är ju världens bästa program!! DANIEL SJÖNG SARAH!!! Vi bara skrek o sjöng med som fan! Hihi, det är verkligen vår låt!! =) Sen surfade vi på youtube.com o sen kom QP hem o så hängde vi lite... hehe

Lördag - Party! Det var melodifestival/singstar-fest hos Tessan o Niklas, mkt trevligt hade vi, rätt låtar gick vidare och alla blev goa o glada, särskilt Niklas o Patrik haha. Jag o Tessan bestämde att vi ska åka på semester ihop!! Så roligt!! Sen gick vi till palace o jag dansade arslet av mig med min blonda lilla danskompis! Det var så himla roligt!

Söndag - Idag har det varit sportsöndag med både alpina VM o skidskytteVM, brons o guld till Sverige, ANJA ÄR GUD! Sen åt jag o P på McD o snart kommer Niklas o Tessan o vi ska spela Cluedo!! Jippie!

Det var snabbt om helgen, nu börjar en ny vecka... suck!
Pusselipuss
e.

Kommentarer
Postat av: blondie

tack för en kanonmysig helg på alla håll och kanter hehe...anja är ju helt fantastisk alltså hehe...nu blir det plugg för min del..tihi..puss

2007-02-12 @ 14:53:22
Postat av: tessan

Sälj ALDRIG något till Niklas !!!! =) Tack för en trevlig kväll gumman...

2007-02-18 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback