Nytt liv...

Nu har jag börjat mitt nya liv (igen), i måndags, alltså igår började det!! Nu är det enbart nyttig mat i kylen o framförallt på tallriken och så fort tessan fått en lapp på posten ska vi gå o lösa gymkort!! Men den här gången ska jag nog inte ta ett helt år på en gång... gjorde ju det sist o det vet vi ju alla hur det gick!! haha. Ska se om det kan gå lättare den här gången, hoppas det!!

Idag blev jag visst ledig från skolan! eller jag tog mig ledigt rättare sagt, sååå skönt!! O imon e det Karmadag så då e jag ledig då oxå! Fy tusan vad gött! Däremot har vi fortfarande inte hört nåt om vi får byta lgh med oscar, för hade vi vetat att det blir flytt hade jag ju kunnat packa, men det vill man ju inte börja med innan det e klart!! Om det inte blir flytt i helgen så ska jag åka hem till Nöbbele, sååå skönt, ska gosa med katterna o se om fannie har ploppat ut bäbisen än. Den är beräknad till lördag så hoppas jag e hemma när den ploppar ut! Det kommer bli en tjej, o då blir det nog en Milla, fast jag gillar Lilo oxå!!

O lite meddelanden...
Hilda - ååååh, tyckte så synd om dej idag att de skulle sticka dig i armen o ta en massa blod. Hoppas bara de får reda på nåt vettigt!! Snart kommer P hem, undrar om han ser helt mörbultad ut! han hade tydligen valt att ta pepparspray i båda ögonen!! Hallå lixom!!
Josephine - Jag vill absolut ha lösenordet till din blogg sen... synd att du måsta skydda den, men vissa människor e konstiga (har fått en sammanfattning av Hilda idag så jag vet iaf lite vad det handlar om!) Om du inte har nåt för dig på torsdag mellan 17-19 är det sminkkväll på BodyShop, lite plockmat o lotteri o skitfin ny vårmake! Jag ska säga till jennie oxå...
Jennie - Om du har lust o inte sitter i Nybban på torsdag så e det sminkkväll på BodyShop... hihi. (Fy, vad jag e störd!) Det vore iaf jättekul om du kom, tror jag lyckats få med mig hilda o tessan o maria oxå!! :)
Tessan - snart så... då jävlar ska det tränas!! haha, hoppas motivationen håller sig på topp så vi kan glida runt på Thailnads stränder framåt våren!! Hihi! Jag e ledig hela dagen imon så hoppas du får din lapp så vi kan komma loss!! hihi.

Nu kom pepparsprays-patrik hem, o nej Hilda, det syns ingenting! =(
Vi ska äta tacos nu, både gott o nyttigt! Hihi!

Puss till mina bästa!!
e.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi..klart att du ska få lösenordet:) Och en kväll på Body Shop med massa smink och plockmat säger man aldrig nej till, kan kanske fynda lite med?:) Hihi...ha en mysig kväll så ses vi nog på torsdag!:)

2007-02-27 @ 20:49:09
Postat av: sjuka hilda

Åh du är för söt. Ja de hemska sjuksköterskorna stack mig grr. Tur för dem att de är så himla trevliga annars hade jag aldrig gått med på det.
Vilken tur att du har börjat komam igång emd bloggandet igen. Så himla rolgit att läsa ju.
Äsch det var ju attans synd att det inte syntes på patrik...snyft. Men jag ska ha stor utfrågning imon om hur det var haha. syns imon sockertopp puss

2007-02-27 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback