Födelsedagshelg...

Ååh jag har haft en kanonhelg!

FREDAG: Väcktes av P & Q vid fem typ o fick frukost på sängen o en kort sång! När P hade åkt till skolan sov jag o Q typ fyra timmar till. Jag pysslade här hemma lite o sen åkte jag o hilda till ikea o åt köttbullar o köpte vinglas. På eftermiddagen gjorde jag lite mat o fixade iordning det sista till kvällen. Vid sju var det tjejfest med vin, singstar o smörgåstårsta. Välkomsdrinken verkar ha varit en hit!! Vi sjöng i dippade hela kvällen o gick sen till palace, det var trevligt för jag kom in gratis!! :) Det är bra att fylla år. När jag var på väg hem mötte jag P, oskar, niklas o johan. Konstigt nog gick jag med de tillbaka till palace o där buggade jag o niklas så in i... sen var det hem o sova!

LÖRDAG: Sov ganska länge o plockade sen iordning efter festen!! :P Fast P hade faktiskt tagit o slängt massa innan jag gick upp! Snällt! Låg o kollade på spännande skidskytte och tog det allmänt lungt. vid sex kom mor, far, mormor o jonny o agneta. Det blev ytterligare en omgång smörgåstårta o första mötet mellan mina o P:s päron gick galant! Vi åt mormors tårta o drack kaffe från nya kaffebryggaren o sen kollade vi melodifestivalen. Mkt trevligt!!

SÖNDAG: Oj oj oj vilken slapp dag, vi gjorde inte någonting. Det var typ en hel säsong av TopModel på tran som jag låg o kollade på fast jag sett den innan!! Vi var visserligen ute med Q en runda vid slottet o så... men annars var det lungt...

DRÖMMEN: jag hade en helt sjuk dröm inatt... Jag, Hilda o Dracula (ja ni läste rätt!!) skulle råna ett skumt ställe som var typ en blandning av en affär, ett läskigt slott o skolan, jättekonstigt. O jag o Hilda skulle gömma oss under Draculas cape för då blev vi som mörkret, vi syntes inte om det var mörkt alltså, smart! Men vi hittade inga miljoner jag o H utan en liten kasse från BodyShop med pengar i. Det var ganska mkt pengar faktiskt. Sen blev Hilda utfrågad av en tant som tyckte vi var misstänkta men vi kom undan o sen vaknade jag!! Ja jesus.... haha

Tusen tack alla som förgylde in helg, med sms, blommor, presenter, kort och att komma på min lilla fest! Jennie, snygga vi var på bilden på kalmarcity!! haha. Jag tänkte att det är ju roligare att lläsa blogge om jag lägger in en bild... så idag blev det Qintus!! :)

Nu ska jag snart iväg o jobba lite!
Pusselipuss

82465-15

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack för en supertrevlig fest och god mat/dryck!!
Vår snygga bild på palace slår verkligen ingen! tihi! ha det bra gumman! kramis

Postat av: Hilda och Dracula

Men emmy. Vad är det för sjuka drömmar du drömmer. Haha. du är rolig du. Tack själv för en underbar kväll. Hade riktig roligt och det är lika kul att sjunga varje gång. Tjejmedlyt är ju din och min bästa grej ända tills det kommer den sista sången haha.
Jag längtar redan till din nästa födelsedag tihi. Puss på dig min söta lilla 24:åring

2007-02-05 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback