Hej bloggen...

...jag vet att jag varit världens sämsta bloggare ett tag nu. Men ni vet, man är ju ganska busy! Först var det flyttstök och uppackning av alla grejer. (fortfarande inte riktigt klart!) Övrig tid har tillbringats i skolan och massa timmar även på H&M, behöver jobba ihop lite cash nu efter flytten, dags o komma på grön kvist igen!

Hur som helst, trivs asbra i lgh, allt är verkligen kanon, grannarna är trevliga (o tysta), o allt är bara finfint. ska ladda kameran nån dag i helgen o ta lite kort så ni får se hur det ser ut!

O annars har jag lite panik för denna kursen som blir mer svårbegriplig för varje föreläsning som vi har. jag kommer inte orka eller hinna plugga ngt innan jul ändå så det är väl bara att samla krafter för att ta i allt vad man orkar i mellandagarna, men jag har en känsla av att det kan bli lite jobb då oxå och det är så svårt att tacka nej då, för det första så är det sjukt kul att jobba, alla där är så snälla o söta, den är det ju den ekonomiska biten såklart. jaja, får se hur det blir. Idag har iaf jag, helena o hanna gjort klart vår lab.rapport, det är skönt att den är klar.

Julkorten skrevs idag, alltid lika svårt att veta vilka man ska skicka till, men men... 13 julkort blev det!

Nu är Insider slut och jag ska nog krypa ner o sova, ska jobba heeela dagen imon, hoppas jag får vara på undret, det är min bästa avdelning! :) Ska på bio imon förresten, guldkompassen, hanna sa att den var bra så det ska bli najs!!

Sov gott alla!
/e

Kommentarer
Postat av: Helena, Puma och Tisla

Skönt att det inte är heja sverige längre nu i alla fall.... ;)

Postat av: Patrik

Hej älskling, ville bara skriva att jag älskar dig!! E ju inte direkt varje dag jag kommenterar. skämmes på mig ta mig f...n.
Puss puss!!

2007-12-17 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback