Tips...

...om ni vill se en bra, men lite hemsk, film ska ni se "När mörkret faller"... grymt bra för att vara svensk film... Vi satt helst fastnaglade hela filmen, den rekomenderas starkt!

O kanske kanske kanske är det det klart nu... blir till 99% flytt på söndag... Tjohooo! Hoppas på besked från CA imon men Anna (som vi ska byta med) hade pratat med tanten idag o kreditkollen var ok, ska bara prata med hennes hyresvärd, men han har ju redan gett oss kontraktså det ska väl inte vara nåt, men jag ska inte fira förrän ALLT är klart!! Men DÅ ska det firas ordentligt... men Hilda, det är lite synd att du e hemma i Vmo i helgen, Qvintus hade ju behövt lite sällis, men maja kommer o hjälper till, tror nog hon agera lektant en dag!! Hihi! o tänk sen när du kommer till kalmar igen så får du komma till nya lyan direkt o kolla! =)

O alltså hallå!!! Vem såg Desperate Housewives idag??? Helt sjuuuukt bra serie!! Idag var det ju löjligt spännande och jag bara toklängtar till nästa avsnitt, det kommer ju för övrigt att tittas på i nya lyan förhoppningsvis! Hihi!

Imon ska jag upp ganska tidigt o träna, sen ska jag o P o Agneta till ikea o köpa stolar till henne o sen borde jag repetera lite inför duggan på torsdag o på kvällen, hör o häpna, ska jag gå modevisning på Ugley... Är lite nervöst o inte helt lockande, men är väl bara att bita ihop! Tur att jag har en liten hejarklack där iaf! =)

Sov Gott!
e.

Kommentarer
Postat av: Hilda

ja bara inte försöker ta min plats som lektant..hon är bara vikarie..det ska hon ha klart för sig *fniss* ...ja det emd lyan ska bli sååå spännande..hoppas verklige jakan komma imon...skulle ju vara svinkul alltså..tihi...du kommer vara grym..du är ju så skitcool..tihi..puss min topmodel

Postat av: jennie

glad påsk vännen!

2007-04-07 @ 10:25:40
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback