Helgen...

Det här har varit en galet rolig helg.... det började i fredga snär jag först var duktig efter att ha jobbat hela dagen gick o tränade, sen piffade jag mig o mötte sen upp Ann, Jonas o Mats på Mollys, vi satt där ett bra tag o snackade, drack cider och hade allmänt trevligt! Kom hem o sov gott vid typ halv ett...
På lördagen jobbade jag först, som vanligt, sen cyklade jaghem o med schalgermusik ur högtalarna var det återigen dags för piffing, sen hoppade jag upp på min cykel och drog till skräddartorpsvägen o fest hos Jennie i nya lyan... Det blev halt galet o hur kul som helst... vi dippade nyttiga saker och lekte TopModel...haha! Jag hade 121 nya kort i kameran efteråt... Tjoho!! Lägger upp några här så ni alla kan se hur kul vi hade... men Jennie, vad var det för låt vi sjöng helt hysteriskt till? =)

Sen ÄGDE vi dansgolvet på palace, inte så svårt med tanke på att det typ inte var speciellt många där, men oj oj vad kul det var!! Sen som jag som en stock den natten med...

På söndagen tog jag det först aslungt o kollade på "Vänner" ÄLSKA! Sen åkte jag o P till öland o fick årets första GRILLAT! Det var orättvist gott, bakad potatis och fläskfilé... MUMS!

Tusen Tack partypinglornaför en gryyyym helg!! Tycker lite synd om Josse o hennes öga, men snart slipper du medicinen!!! :)
Pussiluskan
e.


             

           


Kommentarer
Postat av: Josephine

Nog e det allt lite synd om mig:P Haha näe jag hade också skitroligt i lördags, så roligt som man kan ha nykter tror jag:P Men runt den 18 april då jäklar e det fest på hög nivå för mig med:) Måste bara berömma dig med som är så duktig och tränar så flitigt:) Puss & kram

2007-04-02 @ 23:32:16
Postat av: jennie ;P

åhhhh vännen tack själv för en underbar kväll!! det var verkligen hur kul som helst!! haha vilken låt sjöng vi inte helt hysteriskt till?? hahahaha :) tack för presenten och en underbar kväll! det blir fler gånger :) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback