siffror...

Här kommer läget i siffror

- visdomstand nr 3 är snart ett minne blott, 14/11 åker den ut.
- 2 gånger på 2 dagar har jag träffat på pella, som jag inte sett på flera år känns det som, vad är oddsen?
- delkurs 1 är bakom oss, i studiegrupp 1:4 och delkurs 2 började idag, STRUKTUR, äntligen!
- 2, är antalet soppåsar som jag slängt idag. och 2 är oxå antalet promenader som jag gått med Q.
- 2300 är antalet kronor som jag köpte en jacka för idag...den är värd varenda krona! =P
- 13 poäng jag i går när jag o P spelade golf med Jompa, inte helt nöjd med det!
- Ungefär 7 gånger har jag lyssnat på min grymme-playlist med Sofia Karlsson o Lisa Ekdahl! Älska!
- Idag när posten kom,var 0 av breven till mig. =(

Nu börjar jag bli hungrig så jag ska käka upp resterna från igår o sen blir det väl tv som vanligt... vill hitta på nåt annat.... vad kan man göra en måndag...? Nån som vill komma bort? Jag har kringlor! =)

"...du skrattande man, som vill alla uslingar väl..." (S.Karlsson - Helgdagskväll i timmerkojan)

Var rädda om varandra.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback