Örngott...

... det är ett ologisk ord! vad är det för fel på "kuddfodral" eller "kuddöverdrag"... örngott... det låter som något som örnar tycker är gott! Nä, tacka vet jag överkast, det är ett logiskt ord!

Jag har lite dåligt samvete ikväll... för jag hade lovat, eller inte lovat kanske, men jag hade sagt eller så, att jag skulle med hilda på fest. malin är ju här i helgen o allt. o jag hade verkligen velat gå, men efter jobbet var jag lite trött så jag la mig i soffan o skulle läsa golftidningen. patrik kollade på en ASDÅLIG vampyrfilm o det slutade med att jag slumrade till o vaknade en halvtimme innan festen började o kände mig yrvaken och sliten. jag pallade verkligen inte....men nu ångrar jag mig lite... det hade varit så kul o jag vill inte vara en banger!! ååå... så himla frustrerande! jaja....ska ta igen det, var så säker!! För jag har hört att om man aldrig hänger på så slutar folk fråga en till slut..o det vill man ju inte vara med om!!

Imon blir det golf på dagen o förhoppningsvis kallops på öland sen, på kvällen skulle ja tippa att det blir Beck. Hilda, vill du, så är du såklart hjärligt välkommen bort o mysa,,, o berätta alla detaljer som jag missar ikväll. ;-)

Ordspråk: Man ska vara rädd om sin smarta blondin, de är svåra att få tag i så håll hårt när du väl fångat en! Hihi, Puss gumman!! Lööööv yooo! o sorry för att jag blev en banger ikväll.

Godnatt!
e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback