Det trodde jag aldrig!!

Tänk att vi, i vår lilla lgh tryckt in en byrå till och trots det känns det större.... och vad gjorde vi då? Vi slängde inte ut någonting. Vi möblerade om! Ja trodde verkligen att vi skulle ha möblerna såhär för alltid. Men skrivbordet står i vinkeln vid trappan och vår "gamla" ekbyrå (4 lådor)  står brevid den nya (3 lådor) där skrivordet stod innan. SUVERÄNT!

En annan bra sak är att jag köpte 2 nya jeans igår, ett par denimbirds o ett par fornarina! Mkt fina!

Imon har jag bara en lektion och på fre är jag ledig!! Blir en del golf o lite småfix här hemma de dagarna, lite sladdar och grejer som ska ordnas! Både lördag o söndag ska jag jobba!

Bäst o vila nu då.... =P

Love.
e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback