Det är så tråkigt...

... för vet ni vad som händer om två veckor? Ann flyttar till stockholm... buuuäää. Hon har fått värsta jobbet på Ogilvy (typ världens bästa reklambyrå... :P), som konferensansvarig och floormanager. Finare ord för allt-i-allo, men grymt kul för henne. men tåkigt för mig. O Jonas ska flytta med så fort han fått jobb där... buuäää, de bara överger oss!

Det enda positiva är att man kan åka till sthlm lite oftare o shoppa o festa kanske. Hur som helst, nästa helg ska jag o ann hitta på en lite konstig sak, vi ska byta kläder... haha. Jag rensar i min gardero o hon i sin, sen träffas vi o byter bort det man inte vill ha. Kanske Hilda vill med??

Snart kommer Niklas o Tessan som inte helt oväntat blev ihop igen till min stora glädje. Hihi. Vi ska iaf äta tacos o kolla sverige-estland eller lettland....

Pussiluskan
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback