8 kr

Klockan är jättesent o jag är jättefull. Vi har 1. haft golftävling idag (tysken vann) 2. Förfestat hos niklas o sjungit singstar. 3 varit på kåren (jag o hilda) och 4. avslutat kvällen på palace.

Jag kan inte skrive så mkt mer just nu, men det var en askul kväll och det roligaste var att jag o Hilda skulle gå runt o genomsöka alla barer på tappade pengar och iknande.... vi trodde att vi skulle hitta flera hundra, vi hittade 8 k, det läggs  i vår pott!

Sen förklarade Patrik för Hilda hur man röstar, han glömde verkligen ingenting, varken dvärgar eller ramsor som alltid sjung i vallokalerna. jag skattade  jag dog.imon  ska hilda välja om hon vill dricka vin eller fanta. jag vill att hon ska välja fanta o film med oss. kanske en deg oxå!

Nu ska jag tvätta bort sminket  o sen sova.

ZZZzzzz.....
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback