Zäta

Zäta

Och det här är Zäta, gossigaste kissen i stan!

Igår hann jag med hur mkt som helst kändes det som! Först var jag i skolan, när jag kom hem bytte jag säsong vad det gäller jackor o skor. sommarskorna till förådet och vinterskorna upp. sen slängde jag i mig lite köttfärssås, mums. Efter det hade jag en en väldigt trevlig och väldigt lång fika hos Louise, pratade om ditten o datten. hem o pausade i 10 min o sen åkte jag o P till öland, skulle lämna Kattis bil, handla mat och hämta Agnetas gamla cykel, som jag fått! Äntligen en tjejcykel, jag kan inte cykla på den jag har nu om jag har kjol, för då kommer jag nästan inte upp på den, och sen kan jag inte det här med handbroms... har bl.a. cyklat in i ett staket en gång pga av det! Så det är bra! Sen när vi kom hem åt vi mozzarella och kollade på efterlyst o insider...

Idag fick jag äääntligen sovmorgon, Q sover ännu!! Ska väcka honom o gå en sväng. sen ska jag städa iordning här lite o ha lite hemma-spa, klockan ett ska jag fika med ann, så hiiiimla roligt att träffa henne igen. ikväll ska hon o jonas komma över o käka middag! som på den gamla goda tiden! O snart ska jag upp till henne i sthlm o hälsa på! =)

Det verkar vara fint väder idag.... ha en skön höstdag allihopa!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback