Var är Kelso o Eric?

Helgen som gick...

Fredag: Jag och Qvintus tog ordentlig sovmorgon o gick sedan en liten runda, vid ett träffade jag Ann på stan. Så himla kul att ses igen, vi gick o satte oss på café o pratade o drack kaffe. Sen gick vi en sväng på stan. Vi hade så mkt att prata om att tiden bara rusade iväg, men det var jättemysigt. På kvällen kom Jonas O Ann över på lite middag, bakad potatis, olika röror, kycklingspett o sallad. väldigt gott! Vinet rann ner lätt och vi blev lite glada alihopa, så framåt elva-tiden startades Sing-Star upp och jag tror vi sjöng alla låtar som fanns, jag o ann tävade mot jonas o patrik... Vi vann!

Lördag: Först jobbade jag på ugley, sålde ganska mkt faktiskt. Sen cyklade jag hem och gjorde mig iordning för hildas födelsedagsfest. Vid halv sju rimgde jag på hos hilda o hon öppnade med paniken lysande i ögonen... nja... inte riktigt kanske, men jag tänkte bara hjälpa till lite ju! Så jag gjorde vitlökssås! Sen var det party party, massa trevligt folk och jag tror alla hade askul. det hade jag iaf! Vid elva-tiden stack jag till Tessans o Niklas inflyttningfest, oscar hade blandat en "pinsy-pansy", en slags drink som mest var vodka tror jag! Sen gick vi till palace allihopa och dansade någon timme...

Söndag: Låg i soffan ungefär hela dagen. Kollade på typ 6 avsnitt av Lost och en dokumentär av DaVinci-koden. Blev pizza framåt kvällen och ja, men kan väl säga tt vi inte gjorde många knop!

Idag: Försov mig så in i den i morse... vaknade vid kvart i elva, o började egentligen vid tio. men jag hann komma till grupparbetet iaf o det var ju det viktigaste. Vi satt i en datasal på storchen och ideérna flödade, mest om vilka färger vi skulle ha i diagrammen, men ändå! Sen kom jag hem och städade lgh, diskade, och gick en runda med Q. Lagade sedan en delikat kycklinggryta med ris... lade mig sedan belåten i soffan och upptäckte till min stora gädje att det var "That 70's show", kröp ner under filten och började kolla.... men Kelso o Eric var inte med mer... VAR ÄR DE??? Det var ju inte alls roligt att kolla nu... blä!! Nu ska jag kolla på "Förkväll" ist....

Love.
e.

Kommentarer
Postat av: jennie

jag hade askul på festen, var mycket trevligt att få träffa dig och festa loss :) tyckte vår allsång med kom hem var klockren! hehe. Hoppas allt är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback