söndag!

Idag är det söndag igen, tiden går så fort! o denna veckan som kommer är fullproppad, jag jobbar mån, on, fre, lö och går i skolan tis, to. Direkt efter jobbet på lördag bär det av till nöbbele o fira farsans födelsedag, på söndag ska jag hälsa på oliver o william o mostern, hälsa på fannie o william o magen. på måndag blir det kosta outlet med morsan o maja... o inte att förglömma.... jag ska gosa med de nya stjärnskotten hemma, Zäta o Chippen, småmissar!!

Det är jättemånga som fyller år nu i början av oktober... håll reda på detta om du kan....
2 - Niklas
5 - Ann
6 - Louise
8 - Farsan
12 - Hilda
13 - Tessan
Men jag ska minsann komma ihåg o gratta allihopa!

Frulle!!
e.

Kommentarer
Postat av: smarta blondinen

Ja jag var lite besviken...det ska jag inte sticka under stol med..men men..det kommer la fler gånger...plus att du kallar mig smarta blondin...I like..isch nu är det praktik som gäller..så tråkigt...hate it..inga sovmornar...och långa dagar..hur ska jag hinna ha ett liv..förstår verkligen inte...nu har ja pluggat mycket iallafall...puss

2006-10-01 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback