snabbt om saker...

Jag ska snart gå och lägga mig, men tänkte först blogga lite snabbt...

Hilda e hemma i Vmo o är sjuk... det är så tråkigt, jag fick kolla på TopModel själv ikväll, MollySue åkte ut, fel fel fel!! Innan idag var Louise här på lite fika och sen gick vi en sväng på stan innan hon hade pass. så trevligt så, men inga storköp genomfördes precis!

Har examination imon, muntlig, det är lite konstigt. Man är ju van vid regelrätta salstentor från Natu, och nu är det inget sånt... bara flum! Gött!

Jag ska hem till Nöbbele och gå på årsfesten i alla fall... blir ingen klassfest för mig... jag o Louise tog ett gemensamt (!?) beslut om saken och hon åker till Karlskrona ist. Ibland måste man omprioritera!  Och efter jobbet imon är det inte omöjligt att det blir ett glas eller två på Harrys, hon gick förbi där idag och blev visst väldigt sugen påöl, för nog stilla det suget imon då! haha.

Det var det om det...
Nu ska jag sova!
Sweet dreams!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback