H A L V T I D

Nu har jag gått exakt, EXAKT halva min utbildning, om 4,5 termin är jag färdig lärare. shit, det har gått ganska fort faktiskt, hoppas andra halvan går lika fort!

Idag hade vi muntlig examiniation på morgonen och efter det jobbade jag på Ugley, vi hade julmöte och lite pyssel, dessutom gjorde jag julshemat, det var ju en lite annorlunda upplevelse! Efter jobbet hann jag precis hem och byta om typ sen träffade jag Louise o Maria på harrys, tog en bit mat och ett par kalla, alla lyckades faktiskt pricka in riktigt goda drinkar. Sen satt i och snackade en stund och jag kom precis hem. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu,  är inte så trött och dessutom har jag sovmorgon imon för jag är ledig. Blir en sväng på stan efter lunch och kanske lite vin på kvällen...

Var e Hilda? I Vmo eller Kalmar.... jag måste undersöka detta. Det var ju så längesen v träffades, säkert en vecka....

Jag har en ny bästa låt.... den om.... "coolaste katten i det långa landet falukorv..." Så jäkla bra den är, blir så glad varje gång jag hör den... "Mister cool....." haha... jag vet att jag är lite efter, den låten hade väl sin topp nån gång i våras, men nu först har jag fattat att den är bra.... jaja.

All lycka.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback