femte oktober...

Jag var orättvist trött när jag vaknade idag...masade mig ändå upp och till skolan, det var svårt att hålla sig vaken som det var och det hjälpte inte direkt att föreläsaren hade en riktig godnatt-saga-röst....Zzz... Lunchen tillbringade jag, Louise o Maria på T&T, första gången jag varit där sen ernesto köpte det... inte så mkt folk där, men min pasta var utsökt!
Slutade vid halv fyra, o 16.00 PIP stämplade jag o Qvintus in på Ugley... Suss var nämligen förkyld så Johanna jobbade hennes sista timmar på BodyShop o jag stängde Ugley.

Kvällen har tillbringats i soffan o ett par snabba minuter stormade Hilda in o räddade patrik med sin körkortsbok, nu kan han bli en bättre polis för han kan förklara hur en servostyrning fungerar! Härligt jobbat Hilda!! Hon e hipp hon, var på VIPinvigning med morbror fredrik ikväll... coolt!

Nu ska jag jobba två dagar o sen bär det av till nöbbele på lördag!
Take it easy!
e.

Kommentarer
Postat av: smarta blondinen

ååh du är så flitig och jobbar så mycket...nuahr jag klarat av TVÅ veckor av min praktik tjohooo..såå glad..det är riktigt roligt faktiskt fast oj vad trött man är..nu ska jag till smedby och komma i form med mat och vin hehe...puss my love...hoppas att jobbet går utmärkt..haha..puss

2006-10-06 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback