emmys o hildas day of fun!

Det var igår det...

1. Jag åkte till Hilda i äventyrsbilen, hon hoppade in och sen åkte vi ivåg äver bron...
2. Ankomst till ölands köpstad och efter en timmes rundvandring ungefär,  och två förvirrade besök i den lite halvtaskiga restaurangen åkte vi tillbaka över bron igen...
3. Lunchstopp på IKEA, smaskade i oss tio köttbullar var, med mjölk till, det måste man ha till köttbullar nämligen. Vi hälsade även på anna en snabbis i kassan på vägen ut!
4. Nästa stopp var stan. Vi gick först till optikern och hälsade lite snabbt på Louise, sen gick i tll 3, och hilda köpte en ascool mobiltelefon, en rosa... och på köpet fick hon 300 sms och en mobilpåse! Grymt bra affär! För att fira det fantastiska köpet gick vi vidare till Tokige Ture... o snacka om tokigt... hilda hade presentkort där... det tog nästan slut.... sen säger jag inte mer men mycket godis blev det!
5. Åkte hem hit, lekte med nya mobilen, tvättade, kollade Vänner och var ute med Qvintus.
6. Sen kom en hemlig person hit och ville ha hjälp med en hemlig sak.... så jag och hemliga personen satt vad datorn en stund och grejjade. sen kollade vi allihopa på efterlyst och sen skjutasde jag hem Hida och hemliga personen.
7. Slut på emmys och hildas DAY OF FUN!

Idag har jag haft litteraturseminarie på en asbra bok.  Den heter "Freds bok" är skriver av Maud Deckmar som är mamma till autistiske Fred. Väldigt gripande och riktigt bra! Rekomenderas!

Jag o Patrik har precis fredagsstädat, så snart ska vi upp till Giraffen och handla lite vin o annat gott tills ikväll!! Det är idol ikväll med.... najs!

Ha en skön helg allihop, det ska jag ha... jobbar imon, så kom in o hälsa på om ni e på stan!
All lycka.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback