Dagens repliker!

Idag trodde jag att jag hade lektion till fyra, vid halv tolv var vår grupp klar med uppgiften som vi löste såhär...
Jimmy: "Jag gör det här i natt, sen lägger jag ut det på forumet så får ni kolla på det!"
Okej, tänkte vi... gött. Vi ville inte åka hem så jag, Maria o Louise bestämde oss för att gå ner på stan, först skulle jag bara springa upp i lgh o hämta solglasögon o byta väska... Louise o Maria envisades med att följa med upp o kolla på lyan som aldrig varit stökigare!!! O där var Qvintus... "Oh jäklar vad stor och grov han är" sa Maria.... "Hjälp, jag är lite rädd, sa Louise, han kommer bita mig!"
Hur som helst gick vi ner på stan o kollade runt lite, sen åt vi väääärldens längsta lunch på Grafitti, "Ja det är en LITEN VÄRLD vi lever i!!!".  Det var en mkt trevlig eftermiddag!!
Sen gick jag förbi Therese o Johanna på Ugley o kollade läget... hur lugnt som helst! När jag kom hem låg Patrik i soffan o halvsov, jag satte igång med storstädning! "Du... jag kan dammsuga sen!" hördes vid ett tillfälle från soffan!

Efter en långpromenad med Q ska jag nu käka upp mina köttbullar o kolla på extreme home makeover... det är bra tv!

"Ha en skön kväll!" ropade emmy på väg till soffan o köttbullarna!

PS. "Hilda, vill du kolla Top Model med mig imon?? jag vill! Puss!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback