Chippen

Chippen

En av de sötaste kattungarna i hela världen, imon kommer bild på Zäta... Helgen hemma var bra. Gosade med kissarna, lekte med William, tittade på film med fannie, åt middag på blekingegatan och fick följa med kusin-William på friidrottsträning, väldigt trevligt. Sen firade vi farsans födelsedag och svängde förbi Kosta outlet på hemvägen, men det var inte mkr å ha. Så kortfattat var det en skön helg hemma!

Idag fyller Hilda år, Hurra hurra hurra HURRA!!! jag ska fira henne med dunder och brak, fast kanske inte idag, om hon inte e ledig ikväll... är du? hihi.

Nä, nu måste jag rusa, ska till Louise och äta banankaka som hon bakat, väldigt pyssligt!
ha en skön dag, fast att det är lite kallt och murrigt ute!

Mjau!
e.

Kommentarer
Postat av: födeledagsbarnet

tackar så hjärtligt...jag har specialträning ikväll så det går inte..men ja hoppas du kommer på mitt lilla kalas på lördag...tihi..puss bejbi

2006-10-12 @ 17:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback