Älskade läsare, läsande älskare...

Jag kan se här i min graf att det är en del som faktiskt läser min bogg... det tycker jag är väldans trevligt. men det hade varit ännu trevligare om ni kommenterade lite ibland. Gör det så blir jag så glad så glad.

Idag har jag varit på vad som kan ha varit den mest meningslösa lektionen hittills under AU2. jag tyckte hon bara babblade på där framme och vad kom hon fram till? vad handlade lektionen om? nej... jag kan nästan dra det så långt att jag hatar AU2.... verkligen HATAR! usch, men min kära studiegrupp däremot... er äääälskar jag! haha! imon ska vi försöka redovisa om John Dewey... o nästa dag är det enkätredovisning och nästa dag igen är det litteraturseminarie. fult upp med andra ord....

... och som om inte det var nog så har jag o Patrik totalt torskat på Lost igen, kollar flera avsnitt om dagen o det är ju så spännande så man bara svimmar!!! Blir nog nåt avsnitt till sen... =)

Kommentera mera!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback