VFU-dags (20)

Om ni trodde att jag skulle skriva "äntligen" som underrubrik, think again!

Imon bär det av... jag kommer ha nedräkning här på min blogg, 20 dagar ska jag vara där, 4 veckor. Hoppas det går fort och smärtfritt, hoppas handledaren är bra och att klassen är snäll, hoppas hoppas... Om ni inte visste så ska jag vara i trekanten i en klass 5, som kommer ägna den mesta tiden de kommande veckorna att öva på Luciatåget... jag vet inte riktigt vad jag ska göra där, min handledare har inte ens NO. Så... vi får väl se... Jag har dessutom inte förstått uppgiften riktigt... har inte fått något papper eller nånting... har mailat kursansvarig nu o hoppas på att kunna stryka lite frågetecken!

Veckan som gått har jag tillbringat på jobbet.... alla dagar utom i tisdags, det blir bra julklappspengar! O eftersom jag inte kommer kunna jobba nåt i veckorna nu när jag ska ut på VFU var det ganska skönt att få jobba ordentligt innan...

Jag såg att de stövlarna jag spanat på var nedsatta till 399:- Ska nog gå dit imon em o kanske köpa de, som lite tröst för att jag tvingas ut på VFU! jag o Louise satt o spydde galla över hela situationen innan och gnällde på allt vi kunde komma på... haha!

Nu ska jag krypa ner i sängen o kolla läskiga Gothica!!!!

Over n' out!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback