Verkligen inte... (6)

Jag var verkligen inte på bättringsvägen, idag känns det som om hostan blivit värre nästan. Men MÅSTE orka 6 dagar till. Om jag inte är bättre imon ska jag ringa min doktor och se vad han säger... jag orkar bara inte med att hosta mer... Plan B är att smutta på Hildas dundermedicin...

Min älskade katt är i katthimlen nu...efter 12 år. Det är så svårt att skriva om det, börjar gråta direkt. Men jag kommer sakna min Buster väldigt mycket! Älskad!

Det är verkligen pina, pest och skit härnäst...
e.

82465-11


Kommentarer
Postat av: blondie

men min lilla darling..fy vad hemskt..det visste jag ju inte..ucsh tycker så synd om dig..jag vet hur mycket ett djur betyder...love you..puss

2006-11-25 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback