Tillbaka till verkligheten (8)

Nu är det lite bättre... jag tror hostan är på väg att ge upp... det är liksom som att man har ett visst antal "host" som man måste hosta... sen tar det bara slut helt enkelt. Jag tror att jag närmar mig slutet av mina "host". =) Tack till Mollipect som jag tror hjälpa till endel! Jag har fått en husläkare oxå...Lars (KaLars), han var väldigt "Laid-back" och cool... väldigt nöjd med det! Läkarhuset Kronan 4-ever!

Hilda och jag har delar av samma hjärna... ja det är sant, Vi tänker samma sak nästan hela tiden, det är lite läskigt men himla kul. Innan tänkte vi på "Glögg" EXAKT samtidigt. Hihi, så ni kan fethajja att det blir glögg imon till TopModel!!

Jag o Patrik var o kollade på en lgh innan, en trea på Nygatan, men den var väldigt medioker, trist och vanlig och DEFINITIVT inte värd den höga hyran. Så "Nej Tack!" Men hon som hade den verkade älska vår lgh... o det klart, den är ju så fin o mysig, men den kan hon  g l ö m m a !

Imon ska jag tillbaka till mina sötflingor i skolan igen. håller bara tummarna för att jag inte ska behöva ta igen en massa sen eftersom jag varit borta några dagar, jag ska jobba som fan nu och hålla i lektioner och fjäska för handledaren så in i... så hoppas vi att hon är snäll och godkänner mig!!

Det var allt från mig för nu...
Over n' out!
e.

Kommentarer
Postat av: blondi

haha ja det är nog sant...glögg...i looove

2006-11-21 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback