Det rullar på... (14)

Jag hinner egentliegen inte skriva så långt nu, ska ut med Q en runda sen ska jag på föreläsning på Jenny Nyström-skolan vid fyra, min VFU-lärare skulle dit o ja, vad gör man inte... men är ledig imon efter lunch så det är okej!

HÖJDPUNKTERNA FRÅN HELGEN I STOCKHOLM:
- Att Ann kom till exakt rätt plats när jag kom med flygbussen, vi var impade båda två!
- Det första jag gjorde i Sthlm var att tränga mig som fan i kön till tunnelbanan! Hehe.
- Den mysiga fre-kvällen, tacos, vin (2 flaskor!) och idol o en massa snack!
- Lördagen på stan, trots regnet o att vi shoppade sparsamt, lunchen var asgod!
- Att få ta av sig stövlarna efter en dag på stan...
- Eftermiddagsdrinken...
- När Ann blev röd, var det bacardin?
- Snapsen ur martiniglas, man tager vad man haver!
- Inflyttningfesten, den var trång, men väldigt trevligt folk där.
- Att vi kom in på "Solidaritet", tydligen nya SpyBar! =)
- Engelsmännen som bjöd på champangevid sitt bord!
- Efterfesten utaför korvmojjen.... "Åååhh, vi vill oxå ha tunnbrödsrulle!!"
- RESORB - vätskeersättning!

Det var kanontrevligt, nästa gång ska vi festa på fredagen o sen gå på museum på lördagen! Hihi!

Imon ska jag dra ut en visdomstand, ajajaj. Jag har fått dispens att få vara hemma på onsdag om jag har väldigt ont i munnen... kanske behövs!

Nähä... nu måste jag sätta igång så jag inte missar  föreläsningen!!

All lycka!
e.

Kommentarer
Postat av: Hulda

Lycka till med tanden darling..aj aj..hoppas det knappt känns iallafall..puss puss

2006-11-13 @ 23:46:23
Postat av: iissaa

hahahahahahahahahahahahaa :D

2007-01-16 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback