Det närmar sig... (4)

4 dagar kvar hos mina sötflingor. Det kommer bli tråkigt att lämna de, men samtidigt lite skönt, är inte van vid så tidiga morgnar (stavas det så?). Sen har jag en omöjlig VFU-uppgift hängande över mig som jag inte riktigt vet när jag ska ta tag i, eller ens vad jag ska göra egentligen...suck!

Hostan är däremot bättre... Cocillanan hjälpte verkligen till, man blir ganska trött o slö, men det är okej så länge jag slipper hostan!

Har några intensiva dagar denna veckan, ganska mkt att göra, så jag längtar verkligen till helgen, även om jag ska jobba, men jag är ledig på måndag!! :)

Orkar inte skriva mer, somnar nästan, men innan jag går o lägger mig typ.. jag har återinfört Sims i mitt liv... moget! nä, men det är ganska skönt att sitta o göra ingenting ibland för att slappna av... :)

So long...
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback