Åt Helvete!!!!

Ååååååååååhhhh, jag är så trött på att vara sjuk nu, jag är så trött på det så jag är riktigt förbannad. Den där jävla hostan, jag hatar den!!! Allt är skit nu... jag ligger bara hemma och hostar o missar en massa VFU som jag måste ta igen sen... Han så sjukt ont i halsen efter allt hostande, bara att svälja är en plåga. Gaaaaahhhh, jag är så frustrerad, kan inte göra någonting åt saken, o det stör mig! Har fått recept på mollipect idag, funkar inte det så vet jag inte vad jag ska göra. Apoteket öppnar om en kvart, så ska jag hänga på låset. Sen ska jag ligga hemma o tvinga hostan att försvinna!!

Jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det...

Allt är ÅT HELVETE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback