Spännande...

Då har man en egen blogg då... det är ju väldigt spännande. men jag vet inte om jag kanske ångrar mitt namn... mems...hmm... jag ville heta mem, men det var upptaget, sen ville jag heta emmy, det var oxå upptaget, memmy oxå så det fick bli mems... men får se om jag håller fast vid det!

Om två dagar har jag SOMMARLOV! Då ska jag grilla, dricka vin, titta på fotbollsVM, spela golf, sola, bada och njuuuuuuta. Jag längtar så himla mycket, har nog aldrig längtat efter sommarlovet så mycket!

Nu ska jag laga lite mat, eller jag ska nog plugga lite först...sen blir det tacokyckling och pitabröd!

Pussiluskan

Kommentarer
Postat av: Hildur

åh så fint du har gjort.ni är vi ju riktigt inne med bloggar alltså. På sommaren ska du hänga med mig i mängder med hehe..puss

2006-05-31 @ 17:44:21
Postat av: Anna

Va söt du e...med blogg å grejer :)
Jag längtar oxå efter sommaren massor! Lämnar norrland å kommer ner till dig om en vecka! Jag å Mia kommer å hälsar på dig nästa fredag :)
Ha de fiint!! pussåkram

2006-05-31 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback