Söndagkväll

Helgen är redan slut, och imon ska jag upp astidigt och dra till Ekö med halva barkestorp och ha hälsodag! På kvällen ska jag städa undan alla skolgrejer!

I går hade vi en skojsig kväll. Vid fem typ gick jag, patrik, jonny o agneta ut o spelade nio hål, efter det grillade vi o drack vin med kattis o magnus, o vi drack päronkonjak oxå. Helt plötsligt var alla ganska glada i hatten och klockan hade blivit tre!!! mitt i natten! Så vi sov över allihopa, haha, så himla roligt!

Tack Hilda förresten, för att du passade lilla hårbollen idag när vi var i växjö! *puss*

Jag har saknat mina småkusiner!! Kände det när jag träffade de idag! Tur att det är en bal nästa vecka och två studenter veckan efter så att man får krama lite på de!!

Nu ska jag sova så jag pallar med att gå upp vid halv sju imon!!!!

Kärlek. e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback