SOMMARLOV!!!

Äntligen äntligen äntligen! Det är så himla skönt, så ni kan inte ana! Har firat med att först spela golf, det gick åt skogen, men idag gjorde det ingenting! Sen gick jag o patrik till Krögers och tog ett glas vin o en dipbricka. Nu ska vi snart ta varsin Gin&Tonic o krypa ner i soffan! =)

Imon ska jag jobba på Ugley o på söndag ska vi en sväng till växjö o fira Oliver o William för de fyller år! Sen ska jag jobba på skolan på måndag och onsdag, sen börjar semestern på RIKTIGT!

Efter jobbet imon blir det golf o grillning på öland! Naaaajjjssss!

O så glömde jag bort Magnus födelsedag, första sommardagen. var i min tentabubbla igår, det var därför. Grattis i massor i alla fall!! o shit...William fyller idag.... skit med, jag har glömt att ringa... jag är så dålig! Måste skärpa ihop mig lite...

Som sagt... Gin&Tonic
All kärlek. e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback