Shopping

82465-6

Här är Agnetas blommor... en mkt fin bild om jag får säga det själv!

Idag sov jag jäääättteeeelänge, sen gick jag en runda med Qvintus o sen duschade jag. Cyklade ner till stan med 1000 friska kronor på kontot. När jag traskade in på H&M, vem träffar man inte på då... jo Ann, så vi gick på stan sen hela eftermiddagen tills hon skulle klippa sig. Så himla roligt. jag köpte en kjol på H&M-REAn och två slip-ovrar på Gina. Sista stoppet var Systemet o så himla svårt att veta hur många cider man behöver tills imon... det är ju lixom hela dagen. Så jag köpte en påse blandat, 9 st blev det nog till slut! Hihi.

Nu kokar nypotatisen på spisen och magen kurrar!

Imon är det midsommar... tjooohoooo!

Glädje.
e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback