Saker som hänt

Det har hänt massa saker...

- Jag fick VG på Fysik-omtentan! =) Så gött att ha allt med sig från NATU! AU2 here I come.
- Min cykel blev stulen igår, jag var uppe i lgh o vände, max 4 min o då hann nån sno min crescent! =( Tack Martina som skjutsade mig hela vägen till Jonas o Ann.
- Maja har tagit studenten, var hemma o firade i onsdags, och nu kommer hon vara bakisi en vecka!
- Qvintus har varit lite sjuk. Han vägrar äta, o när han gör det så kräks han upp det igen. Men vi får hoppas att det snart blir bättre.
- FOTBOLLS-VM! Det är ju bara så underbart med VM, har precis sett Ghana-Tjeckien, grymt rolig match. o på tisdag ska Sverige spöa skiten ur England! VM-GULD!!!

ja det var väl det viktigaste. Ikväll är det film-/hemmakväll för första gången på typ enochenhalv vecka. Det blir lantchips och kexchoklad nya VanVeeteren; Svalan, katten, rosen, döden. Skööön kväll!

Detta gäller på midsommar
-kubb
-beachvolley
-boule
-sol o bad
-nypotatis
-grillat
-vin, öl, cider o snaps
-tre hundar (Qvintus, Öfva o Cleo)
-16-20 människor tror vi!
-ett rosa hus på öland
-långbord
-GLÄDJE!

Pussiluskan
e.

Kommentarer
Postat av: Maja

JAg fick vara med i inlägget,,, wwhheyyy
men vill bara säga att jag var inte bakfull i en vacka, bara 3 dar,,, haha vilken fest...
Ha det underbarast min bästa syster... vi ses P.I.L

2006-06-20 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback