Om midsommar och Burger King

Om midsommar och Burger King
Dans runt vår midsommarstång

Om vi börjar med midsommar... det var kanon! Vädret var fint och maten va god! Vi spelade kubb, badade och lekte på lekplatsen, precis som traditionen säger! Vi blev 17 pers till slut och jag tror att alla hade en bra midsommar! Dagen efter däremot var iaf patrik lite ynklig o bakis ett tag! hehe.

Dagen efter midsommar tog vi det riktigt lungt, städade iordning på öland, åt upp resterna till lunch och sen åkte vi hem och åt blev ledsna för att Sverige förlorade mot tyskland, det var inte för att Henke missade straffen vi förlorade, och inte för Lucics röda kort utan för att laget stod o sov första 20. så var det med den saken. Nu kan vi ägna kvällarna åt golf ist för fotbollsVM.

Idag har vi varit på utflykt med äventyrs-bilen. har åkt runt på öland o jag har handlat en ny golfklubba och nya headcovers. Sen var vi o borgholm en runda oxå, men där handlade vi bara bajspåsar till Q. Vid 17.04 slog vi ut på 1:a tee med Jompa o Johan, vi gick faktiskt 18 hål o jag fick 13 poäng på första 9 och lika många på andra... är väl ok. men imon ska jag ha mer!!

När vi spelat klart var vi lite hungriga i magen o tänkte "Aha, vi testar BurgerKing som kommit till stan". Och det gjorde vi... ALDRIG MER!!! Det var äckligt och torrt och tog hundra år innan vi fick maten. Tacka vet jag McDonalds!! Men nu har vi testat iaf!

Imon e jag ledig, som vanligt,om det är sol ska jag sola, annars ska jag.... vet inte!
All lycka.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback