Läget...

82465-5

Jag tror att Qvintus börjar friskna till nu... han har käkat två små portioner mat idag och han är mkt piggare och gosigare än han varit innan. Just nu ligger vi o kollar på Holland-Argentina... okej match än så länge. jag tog den här bilden idag när vi var på öland o patrik o jompa skulle laga bakluckan på bilen. Men om man säger såhär, De fixade en massa, ett tag hade luckan gått i baklås, sen kunde de inte stänga den alls och till slut, efter ett par timmar var de tillbaka där de började och sen var vi tvugna att åka hem! haha.

Jag vet att det är lite töntigt att hela tiden lägga in bilder på Q, men han blir ju så bra på bilder så jag kan inte låta bli. Imon kan jag lägga in en bild på Agnetas blomsterarrangemang som jag oxå tog kort på! =) Skriv gärna önskemål om ni har några favoritbilder ni vill se på min blogg!! ;-)

Annars har dagen varit lugn, jag var på stan med Hilda en sväng o åt lunch på 4 kök, länge leve Club Sandwichen!! Sen hittade jag lite kläder jag ska köpa när lönen kommit om ett par dagar, lite på REAn och lite inte på REAn. lääääängtar tills jag får pengar, kanske ska ringa o be morsan föra över resten av skatteåterbäringen redan imon, så kan jag handla de innan helgen, för annars kanske de tar slut!! hujedamej, det vill man ju inte vara med om!

Nu ska jag kolla klart på fotbollen, underbart med VM!!!
All kärlek.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback