Dagen vid havet

Idag har jag varit vid havet typ hela dagen. Först vaknade jag...(såklart) och fick mess av Martina som ville sola... det ville jag med så vi handlade tidningar på Magganplan... "Var är 'Hänt Bild' ??" och sen satte vi oss tillrätta vid långviken och hade det lugnt och skönt i ungefär 20 min, sen kom "valen" o hennes stackars sambo (pizzabagare!) "Valen" hade en väldigt orange bikini på sig, inte fint och hon var arg på sin sambo för att han glömt packa ner en kudde till henne!! De bråkade väldigt högljutt en stund sen fick hon sin jäkla pizza och blev tyst, haha, vilken cirkus det var! Sen badade vi lite och solade en massa.

När vi hade badat klart åkte vi o hämtade tre hundar och åkte till hundbadet i Eriksöre, mycket plask och glada hundar, och just det, innan vi badade hundarna köpte vi varsin baguett på Burger King, jag vet, jag skulle aldrig mer äta där, men baguetterna var faktiskt riktig goda. Men när det gäller burgurers är McD outstandning!

Ikväll spelade jag o Patrik mot slutet även spurt-Niklas en runda golf, i början gick det åt skogen men det ordnade upp sig till slut. Imon ska vi ut igen... haha, måste träna! *golfnörd*

Nu är det jordgubbar o glass i soffan med patrik... me like!

Solsken.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback