Billigt nöje

I dag har jag så tråååååkigt. Patrik jobbar o Hilda har åkt till Värnamo. Qvintus gnager på sitt ben hela tiden o är inte så värst social. Jag hade tänkt sola idag men det är lite molnigt och klibbig värme så jag har ångrat mig. Sen tänkte jag kanske åkt till köpstaden o köpt ettpar skor som jag spanat in, men det är lite onödigt eftersom vi ska över till öland i em o spela golf, så jag kan lika gärna köpa de då. OM jag nu ska köpa de vill säga. Och så vidare värst med pengar har man ju inte heller för att kunna göra några större utsvävningar. Denna sommaren ägnar vi oss åt billiga nöjen, som golf, sola o kolla på tv.

Kanske skulle städa iordning i lgh o se åka o handla lite mat... men det är ju så surt oxå för man vill ju inte sitta inne en hel dag mitt i sommaren. Men just det, golf i em ju... då kan man faktiskt få vara inne en stund nu! Ååååhhhh, jag är så tråkig!!

O så har jag fått reda på att jag ska ha VFU i en årskurs femma...!! hallå, jag har inget intresse över huvudtaget att undervisa där.... BULLE! O i trekanten dessutom, det är ju halv vägs till Nybro o ingen bensinersättning får man för det heller....

Suck....
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback