Winnerbäck - Skälby 060727

det var.... bra. vi satt utanför o åt o drack innan, vi blev ganska många till slut, det var trevligt. sen gick vi in o skulle köpa öl.... tjena! vi trängde oss som fan... ändå tog det typ en timme att få ölen, så dåligt. det resulterade i att vi missade starten på konserten lite...  men vi tog igen det sen kan man säga. det fanns inga toaletter heller... så alla gick till samma träd... fräscht! haha. bästa låten var lätt "kom ihåg mig" o "stort liv". däremot hävdar jag med bestämdhet att lundell var bättre, han är ju bättre live, bara att inse. Han kör som fan alltså, lasse e mer lugn på scen, jag säger som chrille, inte lika mkt rock n' roll! men det var såklart en asbra konsert och nu är det tillbaks till vardagen igen! jobbar idag, till tre sen ska jag bort till Lgolf o ge patrik lite mat! kanske köpa nåt oxå....

jag är så bakis så jag vet inte vad jag ska skriva

ciao
e.


Kommentarer
Postat av: patrik

Lasse var läääätttttttt bättre än Lundell, stämningen gick inte att jämföra, Puss på dig

2006-07-29 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback