Två kvällar, betala för en!

Idag har varit en mycket bra dag! Jag jobbade först till tre, sålde massor!! o en hel del trevliga kunder! Sen gick jag en runda med Qvintus o sen var det fullt ös, handlade mat o städade, lagade mat o dushade på mindre än två timmar o vid lite över sju kom Anna (MYSKVÄLL MED MIDDAG O VIN = del1)... först drack vi en P2, mums, sen var det förrätt (toast skagen) o sen öppnade vi vinet o grillade kycklingspett, tillsammans med bakad potatis o sallad = mums! Vi blev proppmätta så vi gick upp o svällde ut i soffan o kollade på Victorias födelsedagsfest, drack ännu mer vin och sen gick Patrik ner till Krögers till sin stackars ensamma kompis henrik. Då började annas o min del 2: TJEJKVÄLL! = del 2. Mycket viktiga diskussioner om viktiga saker, *tjejsnack*, Fast anna messade mest...hihi, hennes telefon gick het vill jag lova!! Halmstad imon måntro? =P Hur som helst, lite av det vi pratade om (o som jag kan skriva här!) var böcker och så lyssnade vi på Sofia Karlsson...underbart!

SKIT!!! Vi glömde ju efterrätten! Det står en cheesecake i kylen o väntar på att bli uppäten! IMON!!

Imon e både jag o patrik (o Hilda lediga) kanske blir en sväng till IKEA, eller stranden, eller både och. O en tur till golfbanan blir det absolut. Om inte anna åker till kexet i halmstad kanske hon hänger med!?

I helgen ska jag binda ihop mig med Hilda, vi har ju inte träffats på säkert 3 månader... det känns så iaf! kanske är mer två veckor, men men. Saknar!

Nu ska jag krypa ner under täcket o läsa ut min asbraiga bok, "Å andra sidan" - Marian Keyes. ÄLSKA!

Sov Gott!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback