Sommarblogg!

Riktiga somriga dagar har det varit denna veckan! i Måndags var ju Maja o Nathalie här, vi solade o badade och på kvällen blev det både pizza, vin, karaoke, TP och chips. Sen åkte vi hem till Nöbbele på tisdagen och låg nere vid sommarstugan hela onsdagen o solade och badade med William o Axel. Mycket skön dag! På onsdagskvällen åkte jag till kalmar o jag o patrik åkte direkt till saxnäs o spelade golf.
Resten av veckan har tillbringats med Jonas o Ann och även Figge som e hemma ett par veckor. Vi har varit på ernesto i torsdags och drack ett par kalla, samtidigt som vi lyssnade på Figges fotpalls-och-hinderbans-historia!! och sen hade vi middag här i fredags med Jonas o Ann, vi blev sååå mätta på nypotatis o kycklingfilémed sallad o bröd o just det, mozzarella som förrätt. Sorbet som efterrätt oxå...määäättt!

Igår var det förfest hos Peo i hans lägenhet som kan vara den snyggaste jag nånsin sett! VILL HA! Jonas gorde sallad till oss i 5-kilos-portioner... ORKA! Sen drack vi grogg o spelade biljard och jag o ann satt på balkongen o snackade massa strunt! hihi! Sen var vi på vallen jag träffade först Sara, min gamla sambo, fika med henne nån dag i veckan, sen träffade jag Hallin, så himla kul, världens snällaste liksom. och innan vi gick hem precis träffade jag anna, oxå himla himla kul, blir golf o grillat med henne en kväll i veckan!!

Nu ska vi äta dunderfrukost med stekt nypotatis!!
Kärlek.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback