så himla golfig...

Hej!
jag har tre roliga golfsaker att berätta!!

rolig sak 1: i söndags spelade jag, patrik o jonny nio hål och gissa hur mkt poäng jag fick... 20p!!! å himla nöjd!

rolig sak 2: detta är egentligen en fortsättning på den första saken, men jag lämnade in scorekortet och tadaaaa, nu har jag officiellt handikap. inget mer 36+. nu e det på riktigt lixom.

rolig sak 3: i måndags, igår alltså, med mitt nyvunna officiella handicap i högsta hugg gick vi 9 hål igen, och 18 poäng till mig och inte bara det.... jag gick på PAR på hål 3! 4 slag o 4 härliga poäng! jippie!

idag e det golfpaus för jag jobbar till 19, men imon blir det nio hål igen!

Hilda e tillbaka i kalmar igen, det är så himla roligt oxå (rolig sak 4). hoppas hon vill leka med mig i kväll för patrik o figge ska till ekerum o spela golf mellan typ 5 o 9....

FORE!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback