Överkast

Det är ett logiskt ord, något man kastar över. jag har tänkt på det varje gång jag bäddat sängen denna veckan... överkast.... ja jäklar! smart ord!

Det blev varken golf eller fest igår, vi hyrde nya "Wallander" - täckmanteln o dippade chips med Hilda o Niklas ist. Det var lugnt o skönt o filmen var bra!

Jag jobbar hela dagen idag... men än så länge är det dött! om det fortsätter så kommer den här dagen gå låååångsamt. Patrik jobbar o Luddes golfaffär idag, hoppas det går bra... haha, han var ganska nervös innan han stack idag, han trodde inte att kassan skulle starta o massa.... men jag tror det går finfint.

ciao
e.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja, det måste jag säga, du har då mycket djupa tankar då du bäddar sängen!

Grattis till sänkningen, själv ska jag spela Kalmar blå idag tillsammans med mina Päron. Ska bli kul.

Ha det bäst!
F

2006-07-22 @ 14:03:24
Postat av: Patrik

jag älskar dig, inte bara för att du bäddar sängen.

puss
Patrik

2006-07-22 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback