måndagsblogg

då var det äntligen måndag igen, så skönt att stiga upp o gå till jobbet idag. Det är verkligen kanonroligt att jobba nio timmar idag. livet är underbart.

vad hittade jag på i helgen... i fredags låg jag o patrik i soffan o kollade på "münchen" den var helt okej o det var skönt med filmkväll efter två konserter i rad. på lördagen fick jonas en pinne i ögat o skrapade sönder hornhinnan så ann hade inget å göra.... vi gick till krögers o åt lite mat o drack lite vin, sen hamnade vi på vallen o viphyllan där... dansade o hade en kanonrolig kväll. o i går var det filmdags igen, efter en smått katastrofal runda på golfbanan kollade jag o patrik o hilda på "varannan vecka". hilda kissade ungeför 10 gånger under filmen, vi har nästan inget toapapper kvar. haha, skoja bara, blåkstarr är inget roligt alls. *tycker synd*

idag jobbar jag som sagt till sju o sen blir det lite köttfärssås o tv tror jag, golf imon igen.'

jag vill köpa en ny golfklubba, en cobra fw5... agneta har en o jag slog asbra med den sist. men det blir först till nästa lön.... om en månad eller så... denna månaden är pengarna redan slut. =(

pussiluskan
e.

Kommentarer
Postat av: Hilda

haha...ja jag tänkte med på det...haha ska ta med mig en toarulle nästa gång ja har blåskatarr..haha...kände att det gick åt en del..tihi...fast det känns bättre idag..sååå skönt

2006-07-31 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback