Lundell - Borgholm 060726

Jag sprang... o jag sprang.... o vi fick stå längst fram!! det var en hitspelning. idel gamla goa låtar som man säger. Han körde alla som alla vill höra, typ "öppna landskap", "hon gör mig galen", "chans", "oh lala" osv... men mina bästa var... "öppen väg, öppen bil", "om sommaren" och sköna gamla "vi går på promenaden". Det var feststämmning framme vid kravallstaketet.....halva nöbbele var ju för fan där... haha, borta vid vår sida (strax till höger om uffe) hade jag, patrik, maja, elias, martina o anita party hela kvällen! haha. Det var iaf en härlig kväll o vi avslutade den med att par kalla på larmtorget!

ikväll ska vi se lasse på skälby... päronen är på väg från nöbbele o vi kommer nog vara en liten liga som traskar dit i em med picknickkorgarna fulla med mat o vin! recension kommer imon!

konserterna gör sommaren!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback