H&M-katalogen är här!!

Ja, vad har hänt sen sist egentligen... hmm.... inte så himla mkt faktiskt, har spelat lite golf, men ingen mer sänkning tyvärr, Hilda var med som hundvakt/hejarklack/protokollchef en runda, i onsdags tror jag det var. Sen har jag jobbat lite, börjar vid tre idag, o jag ska kolla i HM-katalogen hela tiden!! haha. Igår kväll satt vi på O'learys o tog ett par kalla med jonas o ann o några till (men jag o namn... =P) det var trevligt iaf!

Undrar om det blir nån golf idag, det regnar nämligen för första gången på typ hela sommaren... det är visserligen ganska bra, men det kanske kan bli uppehåll ett par timmar ikväll!! annars blir det kanske fest ikväll... ann pratade nåt om det igår... kanske det!

Jag kan inte bestämma mig om jag ska cykla ner till stan en timme innan jag ska jobba o kolla lite på mobiler, ska nämligen köpa ny o väljer mellan två olika. Röd K750i eller svart K800i. Rött är ju väldigt snyggt, men det är bättre kamera i den andra... om man nu behöver 3.2 megapixlar o mobilen, räcker kanske med 2.0 som det är i den röda... hmm... nä jag kollar nog igenom HM-katalogen en gång till ist!

Peace.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback