dålig start...

Denna dagen har fått en dålig start... det började i natt egentligen, jag kunde verkligen inte sova, vaknade hundra gånger av diverse oljud, ja, vad ska man göra, fönstrena måste ju stå vidöppna hela natten för att man inte ska svettas ihjäl i sömnen. sen vaknade jag iaf vod halv nio o var ASTRÖTT. släpar mig upp tio i nio o hinner faktiskt fixa mat tills idag, duscha, sminka mig, laga frukost o e klar vid halv tio, det var lite bra. sen ska jag i godan ro cykla till jobbet... vad händer? jo, himeln öppnar sig... det har inte regnat på 2 månader, men just de 5 minuter det tar o cykla till jobbet bara öser det ner, jag kommer fram som en blöt katt. fryser fortfarande för byxorna har inte torkat ännu! blää... o så ska jag stå här hela dagen, nio timmar o än så länge har jag haft en kund som köpte en deo, weyy, kommer bli en bra försäljningsdag!!

Jag var iaf inne på ica innan jag öppnade o köpte en bok, camilla läckberg - stenhuggaren. den verkar läskig o bra. Vill ni läsa en bra bok förresten, Marian Keyes - Å andra sidan! jag har tvångslånat ut min till hilda för jag tyckte att hon ville läsa den! haha. asbra bok iaf. O en annan bra bok, sarah dunant (jag tror hon hette sarah) - Venus födelse. oxå grymt bra. o unni lindell - ormbäraren, oxå bra! jag köpte ju såhär fyra pocket betala för tre... gött. men de är utlästa för längesen så jag ska nog köpa 4 till, ja, det är ju det fantastiska med sommaren! man hinner läsa skönlitteratur! hinner man aldrig under terminerna.

undrar om hilda får besök idag, var det idag? hmmm.... vet inte om det är bra eller dåligt besök egentligen, jag har ju aldrig träffat människan, men jag har onda aningar, och är det nåt jag inte vill att hilda ska träffa på så är det onda aningar. Var bara rädd om dej!!! sen är det ju aldrig fel med lite.... ja du vet! hihi.

Nu ska jag börja läsa.... det är alltid lite spännande att börja i en bok, me like.

All Lycka.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback