olika saker...

Okej, första saken är en liten fortsättning från igår, men som jag inte kom på förrens på kvällen. Alltså jag fattar ju att alla inte alltid vill vara med på det man ordnar, det köper jag. men det som stör mig o som kanske inte kom fram igår är att folk har haft flera månader på sig att byta jobbtid, spara en femhundring , ändra en spelning eller vad det ny är som hindrar. Det handlar bara om framförhållning, den här grejen kan omöjligt kommit som en överraskning för nån!

Det var det sista gnället jag lovar... för vi har ett lag nu i alla fall, och inte vilket lag som helst. en härlig blandning av det bästa från kalmar. det bästa från nöbbele o ett litet skvätt av växjö = oslagbart! Lite grannar, lite kusiner och annat löst folk. Det kommer bli en höjdardag för solen ska skina, ölen kommer vara kalla, stämningen på topp, grillarma varma, musiken på högsta volym och vår trädgård kommer vara full med folk, vi har partytält och världens största grill!!

En annan sak som är rolig är att jag köpte klubban som jag pratade om, cobran. än så länge har den inte övertyat men alla andra slår bra med den så det är bara jag som måste få rätta knicken med den. haha. Vi var o slog lite på rangen igår kväll, gick okej. Järnen gick asbra o drivren gick okej, det är de där fairwaywooden o hybriderna som jag måste träna mer med! Tur att jag är ledig två veckor nu! sååå skönt! Det är mycket roligt kvar som ska hända i sommar, förutom spektaklet imon så kommer Fannie o Erica hit o ska hälsa på o äta köttbullar på ikea, vi ska på bröllop, patrik ska fylla år så sommaren är långt ifrån slut gott folk! 

Nu ska jag käka lite frulle/lunch...

Fridens.
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback